Recension av Vargbröder del1

Hej! Jag har kommit på en sak vi gör recensioner om böcker, filmer, panfufester och mycket mer! Ja för att börja recensiera så tänker jag recensiera vargbröder del 1. Här kommer det.           


Den här boken började jag läsa för att  i centrumet så står det en lista hur många som köper ungdomsböcker och då var alla Michelle Pvers böcker med där och jag tänkte : Det här kan jag börja läsa så jag började läsa och förstod varför det var så bra. Man blir fängslad av första sidan där Torak från stenåldern måste fly från demonbjörnen och senare träffar ulv och dem får vara med om ett ävetyr utan gränser.  

Stjärnor: Full pott!!!!

Författare:Michelle Paver


Tack kanske inte så bra men jag blir bättre desto mer jag skriver!!! XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0